لازمه دشمن شناسی بصیرت است

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شیعیان عربستان چگونه است؟ سیاست‌های حکومت افراطی سعودی در قبال آن ها چه نتیجه ای را برای آنان در برخواهد داشت؟ آیا انفجارات اخیر توسط داعش به نفع حکومت سعودی است یا به ضرر آنان تمام خواهد شد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۴
آزاد جوادی

اما حذف کردن لفظ «امام» از دایره‌المعارف ادبیات سیاسی کشور مربوط به پس از رحلت امام خمینی است که هاشمی رفسنجانی در خطبه دوم اولین نماز جمعه پس از رحلت حضرت امام اظهار می‌کند: «مانمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشینانشان "امام" بگوییم». این اظهارنظر آقای رفسنجانی و نیز دخترش این امر را بر اذهان متبادر می‌کند که ایشان به لحاظ تئوریک به نظریه امت-امامت اعتقادی نداشته و ندارد.

جریان تحریف امام(ره)؛ از کارگزاران تا اصلاحات










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۰
آزاد جوادی

شخصیت ها و چهره های معروف مذهبی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و ... در صفحات شصی خود در شبکه های اجتماعی مطالبی را درمورد 175 شهید غواص تازه تفحص شده منتشر کرده اند که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۸
آزاد جوادی


حسن روحانی در نشست خبری و سخنانش در بجنورد، بار دیگر از مواضعش درباره منوط بودن رفع مشکلات اقتصادی کشور از آب تا نان مردم به رفع تحریم‌ها دفاع کرد و با به کار بردن عبارت «کسانی که می‌گویند تحریم مهم نیست از جیب مردم بی‌خبرند» تلاش کرد بازی را عوض کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۴
آزاد جوادی


دست نوشته‌ها و پلاکاردهای تشییع کنندگان ۲۷۰ شهید گمنام پیام های مختلفی داشت؛ هم برای داخلی‌ها و هم دشمنان خارجی ایران.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۷
آزاد جوادی

شدت انتقاد حسن روحانی از محمود احمدی نژاد و عملکرد دولتش این تصور را به ذهن القا می کرد که با انتخاب روحانی دیگر خبری از ضعف های احمدی نژاد نخواهد بود. بری نمونه رئیس دولت یازدهم به گونه‌ای از کرامت مردم و یا مقابله با فساد سخن می‌گفت که احساس می‌شد وی هیچ‌گاه اجازه ورود چنین مسائلی در دولتش را ندهد اما در همین مدت گذشته شاهد رانت‌ها و فسادهای اقتصادی در دولت یازدهم بوده‌ایم.

وقتی روحانی یک احمدی نژاد تمام عیار می شود!










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۵
آزاد جوادی

«آنها که می‌گویند ما در برابر 1+5 با قامتی رشید و با دیپلمات‌های کارآزموده نباید حرف بزنیم و مذاکره کنیم،‌گویی از زندگی مردم بی‌خبرند.» (پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری- متن سخنرانی رئیس‌جمهور در اجتماع مردم خراسان‌شمالی- یک‌شنبه 24 خرداد1394)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۴
آزاد جوادی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۲
آزاد جوادی

در حالی که رهبری گره زدن مشکلات به تحریم را نادرست دانسته اند، یونسی در اظهار نظری عجیب ازدواج جوانان را هم به تحریم گره زد.

حل مشکلات ازدواج جوانان ایرانی هم به تحریم گره خورد!/ یونسی: مشکل ازدواج جوانان با رفع تحریم‌ها حل می‌شود!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۰
آزاد جوادی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۶
آزاد جوادی