لازمه دشمن شناسی بصیرت است

به بهانه میهمانی 175 شهید غواص

 


بیانات رهبر انقلاب درباره غواصان شهید:
مجاهدت آن‌ها ــ که به‌عنوان غوّاصان دریادل، در قضایای کربلاى چهار و پنج معروف شدند ــ هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت. آن‌ها همچنان که خداى متعال فرموده است، زنده‌اند. ما باید تلاش کنیم آن ارزش‌هایی را که آن‌ها به‌خاطر آن در این میدان‌ها وارد شدند، زنده بداریم. ... غوّاصان دریادل، غوّاصان خط‌شکن، ... متعلّق به همه‌ ملّت ایرانند.

۲۲ و ۸۲/۷/۲۳

******************************************************************

تلاش رسانه ای روزنامه های زنجیره ای در خصوص ورود زنان به ورزشگاه ها

این در حالی است که بارها مراجع تقلید عظام و بزرگان در خصوص ممنوعیت این بحث تذکر داده اند.

دستور صریح مقام معظم رهبری به وزارت کشور:« رهبر معظم انقلاب درتاریخ 82/2/25 در هامش گزارش فرماندهی نیروی انتظامی که در خصوص ورود زنان و دختران به ورزشگاهها نوشته شده بود، صراحتاً مرقوم فرمودند:به وزارت کشور:- این کار ممنوع و خلاف است و سرپیچی از آن تخلف محسوب می شود.»(روزنامه جمهوری اسلامی 94/25/1)

 

 ***********************************************************************************************************************

شامگاه یکشنبه باغ موزه دفاع مقدس همدان برای نخستین بار شاهد حضور تعداد انبوهی از مردم شهیدپرور و ولایتی دارالمومنین این شهر بود تا با حضور خود و مشت‌های گره‌ کرده یکبار دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» را فریاد بزنند.

همدانی‌ها از پیر و جوان و زن و مرد و از اقشار مختلف مردم با انواع پوشش مختلف آمده بودند تا یکبار دیگر انزجار خود را از شیطان بزرگ با شعار دشمن‌شکن «مرگ بر آمریکا» فریاد بزنند.

همایش بزرگ شعار «مرگ بر آمریکا» به همت دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا و چند تشکل دیگر به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس همدان و در محوطه باز این موزه برگزار شد.

***************************************************************************************************************

 نیروهای امنیتی عراق در روزهای اخیر با کار اطلاعاتی چندین خودروی بمب گذاری شده را در ورودی های کربلا متوقف و رانندگان این خودروها را دستگیر کردند. نیروهای امنیتی پس از متوقف کردن خودروها، بمب های داخل این خودروها را خنثی کردند.

 

***********************************************************************************************************************************

سرهنگ پاسدار، روح‌الله سلطانی در مبارزه با اشرار مسلح، در سردشت، نوار مرزی شمالغرب کشور به شهادت رسید.وی بامداد امروز طی عملیاتی در منطقه سردشت به ندای حق لبیک گفت.شهید سلطانی از پاسداران لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، دارای دو فرزند و از اهالی روستای کچب‎کلوای بخش دابودشت آمل بود.

****************************************************************************************************************

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
آزاد جوادی